23 marca 2015

PRZYJAŹŃ






Wiele osób twierdzi, że otacza ich tłum przyjaciół,ale tak naprawdę to tylko koledzy i koleżanki. Jeżeli tak twierdzisz to sprawdź ich, zobacz czy gdybyś potrzebował ich pomocy zawsze by pomogli.
Ja mam 3 przyjaciół, ale to nie znaczy o tym, że nikt mnie nie lubi czy coś w tym stylu.   Mam ich mało ale mogę mieć do nich zaufanie, zawsze mi pomogą, gdy jest mi smutno to mnie pocieszą. Lepiej mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż mieć dużo fałszywych, podszywających się pod twoich przyjaciół. Ci "przyjaciele" często mogą cię obgadywać, śmiać się z ciebie... ty o tym nie wiesz. Piszę ten post po to aby was ostrzec przed takimi wrednymi osobami. Ja kiedyś miałam takich "przyjaciół" więc naprawdę to nie jest fajne się dowiedzieć, że ktoś ma coś do ciebie chociaż nic mu nie zrobiłeś.














Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.