14 czerwca 2015

LATO '2015




Lato to moja ulubiona pora roku. Codziennie jest ciepło i widno do późna. Oczywiście kocham lato,

no i oczywiście wakacje! Wtedy mam więcej czasu na:
-Spotkania z przyjaciółmi;
-Pójście na zakupy;
-Przejażdżki rowerowe;
-Uzupełnienie pamiętnika lub albumu ze zdjęciami;
-Poczytanie książki;
-Leniuchowanie;
Jest wiele innych zajęć, na które najwięcej czasu mamy tylko w wakacje. Ja mam wielkie szczęście, ponieważ w sierpniu jadę na mój wymarzony i długo wyczekiwany wyjazd za granicę. Na razie nie mogę Wam za wiele zdradzić, ale jak wrócę, to na 100% opowiem, jak było, co zwiedzałam, co kupiłam... 
no i oczywiście tu i na Instagramie wstawię parę zdjęć z moich najlepszych wakacji :D Po powrocie 
na pewno napiszę post i zamieszczę fotki oraz postaram się wszystko dokładnie opisać. Na razie to tylko zapowiedź... Nie mogę się już doczekać :*











Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.