10 stycznia 2016

MARZENIA




Moim zdaniem marzenia są bardzo ważne w życiu. Każdy z nas na pewno o czymś myśli skrycie np. o dużym domu z ogrodem i basenem, o sławie, o wygranej. Dzięki marzeniom możemy czasem odlecieć do innego świata, możemy wyobrazić sobie naszą przyszłość, możemy zaplanować najlepsze wakacje, po prostu - możemy wszystko. Przeczytałam kiedyś, że "wystarczy wyrzec się czegoś, czego bardzo się pragnie, by się to wnet spełniło." Może więc czasami trzeba odpuścić i nie gonić za marzeniem... nie wiem...
Ja wyobrażam sobie siebie jako sławną blogerkę, chociaż na razie nic na to nie wskazuje :p Mam jednak nadzieję, że moje niektóre marzenia się spełnią. Ponoć "nadzieja jest jak cukier w herbacie. Nawet jeśli jej niewiele, osładza ona wszystko."
Wam wszystkim też życzę, aby spełniły się wasze najskrytsze marzenia :)
Zapraszam do obejrzenia fotek :) (przepraszam za tak mało zdjęć :/)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.