26 lutego 2016

ZAKOPANE



Hejka!
Dawno mnie tu nie było... ale dzisiaj wszystko nadrobię! Mianowicie dodaję fotorelację z wyjazdu do Zakopanego. Pojechaliśmy tam 19 lutego, a wróciliśmy 24 lutego. Pogoda była bardzo zmienna... Pierwszego dnia (20 lutego) spadło ponad 20 cm śniegu, więc poszliśmy na stok poszusować na nartach. Drugiego (21 lutego) cały dzień padał deszcz. Wyszliśmy na spacer, ale nie był to dobry pomysł, bo nasze ubrania przemokły. Trzeciego (22 lutego) było piękne słońce i ok. 14 stopni! Zdecydowaliśmy, że pojedziemy na stok Biały Potok. Po wykorzystaniu karnetu na 10 zjazdów, wróciliśmy do kwatery, aby zmienić ubrania na lżejsze. Następnie wstąpiliśmy na obiad do Chatki Puchatka i później na przepyszny deser. Ostatniego dnia pobytu (23 lutego) po ponad godzinnym marszu do Zakopanego dotarliśmy na obiad do STEK CHAŁUPA i pospacerowaliśmy po Krupówkach, by pstryknąć ostatnie pamiątkowe fotki.






























22 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia! Świetnie, że wyjazd Ci się udał. Ten deser wygląda tak przepysznie :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wyjazd! ♥ Zdjęcia są przepiękne. :)
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeżdżę na nartach, bardzo lubię Zakopane, byłam w nim chyba z sześć razy haha.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotorelacja ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakopane jest cudowne, uwielbiam :) Fajnie, że miło spędziłaś czas :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, widać ze wyjazd się udał :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. W Zakopanem jest naprawdę pięknie. Żałuję, że byłam tam tylko raz, a chciałabym jeszcze pojechać tam latem :) Pewnie nieco inny klimat panuje niż zimą!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w Zakopanym tylko kilka dni wcześniej :D
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tam jest pięknie! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne widoki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Aż zazdroszczę wyjazdu. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę teraz na ten napój czekoladowy haha
    dawno nie byłam w Zakopanem a uwielbiam to miasto :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Zakopane! bardzoo ci zazdrosze bo dawno tam nie byłam choć mam ok 2 godzin drogi :)
    super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zakopane. Czasami wydaje mi się, że jest tam zupełnie inny klimat i atmosfera niż w innych miastach Polski :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Zakopanym nie raz! Uwielbiam tam jeździć :3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałaś swietnie spędzić czas!
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne widoki, zazdroszczę wyjazdu! :)
    Podoba mi się twój blog, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ale tam cudownie.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam w górach, zazdroszczę wrażeń. Widoki są naprawdę piękne. Ja planuję wybrać się tam w następne ferie razem z chłopakiem i mam nadzieję, że tym razem uda się tego dokonać :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Też niedawno odwiedziliśmy Zakopane, widoki są cudowne! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wycieczka należała do udanych. Ja to częściej wybieram Zakopane latem, jednak jak widać zimą też warto tu się wybrać. Super blog.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.