06 sierpnia 2017

RETRO STYLE





Hejka kochani! 
Za nami cały tydzień upałów. Myślę, że wykorzystałam go w 90%, a dlaczego nie w 100%?
Myślę, że nie zrobiłam wszystkiego co chciałam, ale prócz tego co nie wyszło to udało mi się zrobić parę innych rzeczy.
Po pierwsze: złapałam trochę opalenizny, po drugie: w końcu udałam się na zakupy do lumpeksu, po trzecie: spotkałam się parę razy z koleżankami, po czwarte: skorzystałam z mojego cudownego basenu, po piąte: w końcu zaczęłam trochę biegać, po szóste: złapałam dużo dobrej energii...
Teraz czuję się już lepiej nastawiona do nowej szkoły, klasy, kolegów... niestety jeszcze nie wiem z kim będę w klasie, ponieważ listy jeszcze nie są wywieszone :(
Co do tego czy mam już wszystkie potrzebne książki, zeszyty itd. too...- nie jeszcze nie. Myślę, że większość rzeczy kupię dopiero pod koniec sierpnia :p To tyle na dziś do zobaczenia niebawem!!!





shoes- sh, skirt- sh

FOT. KINGA ORNAFA

7 komentarzy :

  1. Ja również mogę przyznać, że ten tydzień wykorzystałam tylko, że ja w 100%, a nie w 90%.
    Tak samo złapałam trochę opalenizny co bardzo mnie cieszy, ponieważ zawsze byłam blada..
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam ☺

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci, aby kolejne tygodnie były wykorzystane w 100% ;)
    ładna casualowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :)
    Oczekiwanie na listę uczniów... pamiętam ten moment :D

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w upały byłam w Warszawie i strasznie się zwiedzało w taką pogodę! Jakoś dałam radę, ale wróciłam tak zmęczona, że nadal odpoczywam po tym wyjeździe :p Śliczne zdjęcia!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jak jest ciepło jednak ostatnio pogoda w moim mieście nie rozpieszcza :/
    Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Masz świetną figurę ;p
    Pozdrawiam
    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.