20 października 2017

ROSSMANN -55%: CO KUPIŁAM?




Hejka! 
Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale miałam problemy z laptopem i dużo nauki na głowie... Mam nadzieję, że uda mi się powoli coraz częściej dodawać tu posty, ale nic nie obiecuję. Teraz już przejdźmy do głównego tematu posta.


Podkład Maybelline Fit Me w odcieniu 105. Wiele o nim słyszałam dobrego i mam nadzieję, że u mnie również sprawdzi się świetnie. 


Dwa eyelinery z firmy Eveline: ciemno-brązowy i czarny. Bardzo dobrze mi się sprawdzają i w miarę długo się trzymają na powiece.


Baza z AA Wings. Ma wygładzać naszą cerę i długo utrzymywać podkład na naszej twarzy.


Tusz do rzęs z marki Maybelline. Jest to już moje drugie opakowanie i mogę stwierdzić, że świetnie wygląda na rzęsach. Idealnie je wydłuża i rozdziela.


Długotrwała pomadka z Lovely nr 05. To jest już mój trzeci odcień z tej linii i mogę stwierdzić, że jak na tak niską cenę naprawdę długo utrzymuje się na ustach.


Rozświetlający korektor Maybelline nr 02. To moje drugie opakowanie i jak na moje oczekiwania, jest dobry- robi to co ma robić :d


Rozświetlacz Lovely Gold. Tutaj chyba już nie muszę nic mówić. Must have u każdej dziewczyny!!! 




7 komentarzy :

  1. sporo ciekawych rzeczy :) ta pomadka z Lovly jest naprawdę bardzo dobra, również ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty:) Skradłabym Ci te wszystkie kosmetyki, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomadka z Lovely jest świetna. Uwielbiam je :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten podkład oraz rozświetlacz! ❤️

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/moda-na-ten-sezon-trendy-jesien-zima.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nic nie kupiłam na tej promocji, ale mam w swojej kosmetyczce ten sam tusz do rzęs i jestem z niego bardzo zadowolona:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.