20 listopada 2017

AUTUMN IS GOING OVER...



Hej!
Jesienne dni powoli dobiegają końca... Coraz mniej słonecznych i w miarę ciepłych dni pośród kolorowych liści. Niestety taka kolej rzeczy, ale "carpe diem" (chwytaj dzień)! Domyślam się, 
że większość z was, tak samo jak ja ma natłok pracy. Nauczyciele chcą zrobić tyyyle przed przerwą świąteczną bo:
1. Potrzebują więcej ocen, no bo niedługo przecież koniec semestru!
2. Muszą wyrobić się z materiałem!!
3. "Po świętach nie będziecie nic pamiętać!!!"
Już się z tym pogodziłam,ponieważ odkąd chodzę do szkoły zawsze tak jest i co rok słyszę to samo-
i myślę, że nie tylko ja. Staram się też nie przejmować jeżeli dostaje teraz gorsze oceny, gdyż w liceum jest o wiele więcej wszystkiego niż w gimnazjum. Nauczyciele są inni, mają inne systemy oceniania...
Mimo wszystkich przeciwności chcę być szczęśliwa i znajduje sobie wolne chwile na moje hobby czy po prostu na spotkanie ze znajomymi, obejrzenie serialu czy posłuchanie muzyki. Mam nadzieję, 
że wy również macie czas dla siebie i możecie rozwijać swoje pasje i hobby. Plus nie wiem jak wy, ale ja już słucham masę świątecznych playlist! Wprawiają mnie w niezwykły nastrój!

















JUMPER-GREENPOINT, JEANS-CROPP, CARDIGAN-GREENPOINT

FOT. KINGA ORNAFA

8 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia!U mnie też strasznie męczą, ale pocieszam się myślą, że za około miesiąc będą już święta:D
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam mam bardzo mało czasu na swoje pasje. Ostatnio to w ogóle. Mam nadzieję, że zima w tym roku przyjdzie wcześniej bo nie lubie jesieni i jej końcówki :) Ładne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Masz cudowny uśmiech :)
    U mnie w szkole to samo, haha, ale ja jak zwykle, to wszystko olewam i na dobre wychodzi :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sesja! ja jeszcze nie czuję świąt i nie chcę ich czuć, dla mnie to za wcześnie :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia sztos! I ten twój uśmiech <3 :)
    Pozdrawiam serdecznie! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny uśmiech!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szkole też wszyscy chcą zrobić jak najwięcej przed przerwą świąteczną, niestety kosztem uczniów :( Na szczęście jutro robię sobie wolne, a w piątek mam jedną lekcję i wigilię. Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! W tym roku u mnie też było tak ładnie :)

    blogo-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.