11 lutego 2018

ZAKOPANE 2018





Hejka!
Wiem, że długo mnie tu nie było... ale powoli powracam do regularności. Dzisiaj chciałabym wam trochę opowiedzieć o moim wyjeździe do Zakopanego. Spędziłam tam 4 dni (wykluczając przyjazd i wyjazd). Podróż do i z Zakopanego trochę trwała z powodu ogromnych korków... ,ale trudno jest ich uniknąć na "Zakopiance".
Nie będę opowiadać o całym moim wyjeździe, bo praktycznie we wszystkich tych miejscach już kiedyś byłam i są one opisane w poprzednich postach z wyjazdów, ale chcę wam polecić pewne miejsce i ostrzec przed kolejkami. Miejscem, które chciałabym wam polecić, jest karczma Sywor. Jedzenie było tam przepyszne, ceny porównywalne do tych w innych karczmach czy restauracjach, a wystrój dodawał tzw. "klimaciku". Jednakże jest coś, przed czym chcę was przestrzec - to wjazd kolejką na Kasprowy Wierch z Kuźnic. Staliśmy 3h w kolejce po bilety, było bardzo zimno, więc mocno przemarzliśmy, a dodatkowo na górze mocno wiało i chmury przesłaniały praktycznie widoki...  Jeżeli jednak planujecie się wybrać w okresie zimowym czy letnim na Kasprowy Wierch, polecam wam kupić bilety przez internet, gdyż stanie w tak długiej kolejce nie jest żadną przyjemnością.
Na dziś to tyle. Do zobaczenia wkrótce!
Ps. Zapraszam na mix zdjęć z wyjazdu.












5 komentarzy :

  1. Świetna relacja! Bardzo widoki, widać że pogoda sprzyjała :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z wyjazdu są świetne, aż miło popatrzeć, że gdzieś tam w Polsce jest jednak śnieg. U mnie nie ma, choć temperatura poniżej zera jest ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia! Brakuje mi takiej zimy.
    Tymi fotkami z jedzeniem narobiłaś mi smaka :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam od zawsze Zakopane, ale ostatnio zniecheca mnie do niego mentalnosc tamtekszych ludzi. Robia wszystko by zarobic, nie patrzac na to, ze niszcza roślinność, męczą zwierzęta czy coś jeszcze innego. Mimo wszystko, fajnie jest popatrzeć na tak fajne miejsce ❤
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. you look so beautiful and your outfit is great for winter season and especially your colorful jacket...

    I was found this jacket too check out here:Catherine Willows Jacket

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.