01 października 2017

CORN FIELD



Hejka!
Dzisiaj już 1 października, czyli miesiąc szkoły już za nami. W moim przypadku, jak na razie, było w miarę lekko, ale czuję, że teraz już nie będzie tak przyjemnie. A dlaczego? Bo już mam zapowiedziane tyle sprawdzianów i kartkówek, że głowa mała. Mimo wszystko uspokajam się i wmawiam sobie, że dam radę i tego się trzymam. 
Pomijając naukę, poznałam naprawdę parę wspaniałych osób, z którymi się trzymam i na które mogę liczyć. Myślałam, że będę w liceum typem samotnika, ale jednak udało mi się zakolegować z wieloma osobami. 
Zdjęcia w dzisiejszym poście to ostatnie letnie zdjęcia w tym roku. Zostały one zrobione jeszcze w sierpniu i dodaję je tutaj, aby ostatni raz przywołać ciepłe i słoneczne dni.
ENJOY

























skirt-sh, top-sh, backpack-sh, sandals-ccc

FOT. KINGA ORNAFA

8 komentarzy :

  1. fajnie, że znalazłaś nowych znajomych w szkole. Cudne zdjecia można wiedzieć jakim aparatem i obiektywem były robione <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale ja tego nie wiem niestety :/ i dziękuje <3

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, świetny pomysł na ich zrobienie!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te zdjęcia :D
    Ja mam to samo, co ty. Zawsze się pocieszam tą myślą, że dam radę, haha, a potem i tak większość olewam i jakoś to an dobre wychodzi. Suprise :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tak bardzo szybko zleciał październik, ze aż jestem w szoku ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia, pasuje Ci ta stylizacja :)
    etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.