29 września 2015

AUTUMN




Za oknami pojawia się już jesień. Robi się zimniej i  liście spadają z drzew. Dookoła jest bardziej kolorowo,
a na kasztanowcach widnieją duże, brązowe kuleczki owinięte w zielony, spiczasty kubraczek.
W ogródkach kwitną piękne astry i chryzantemy. Podczas spaceru widziałam też piękne róże. Niedługo zaczną się grzyby, które lubię zbierać. Czeka mnie też zakup kurtki i butów na zimę, ponieważ z zeszłorocznych już wyrosłam...
W ubiegłym roku szkolnym nie uczyłam się systematycznie, przez co nauka do testów była trudniejsza.
W tym sezonie wszystko się zmieni. Życie stanie się łatwiejsze!!!
Na tym kończę ten post, ponieważ nie mam weny, nie wiem, na jaki temat pisać, co chcielibyście przeczytać...dlatego post jest taki krótki. Jeżeli masz jakiś temat i chcesz, abym o nim opowiedziała, napisz - julialipska@onet.pl lub w komentarzu pod tym postem. :) Czekam na wasze propozycje.
Sesja, którą zamieszczam poniżej, jest związana z jesienią i nowym rokiem szkolnym. Życzę miłego oglądania :)

               cardigan- ginatricot , bluzka- butik , spodnie- denim , buty- newbalance





























Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.