09 października 2015

SZARA




Mam sunię, wabi się Szara. W maju minął rok od jej narodzin. Jest jeszcze trochę niegrzeczna, ale mam nadzieję, że wkrótce się poprawi :) Przez cały rok nauczyłam ją kilku komend, m.in. daj łapę, siad, leżeć i chodź do mnie. Niedawno zaczęła reagować na "siad" i "zostań". Raz zostanie raz nie, ale próbuję dalej i nie zrażam się tym, że za pierwszym razem się nie nauczyła.
Największym problemem jest to, że dużo skacze i często dla zabawy gryzie :( Cały czas mam nadzieję, że gdy jeszcze trochę podrośnie i będzie starsza, zmieni swoje zachowanie. W czasie lata opiekuję się nią codziennie, ponieważ wtedy mieszkam na swojej działce, a ona przebywa tam cały rok. Zimą, jesienią i wiosną staram się u niej być chociaż dwa razy w tygodniu, a przez resztę dni opiekuje się nią mój tata :) Jej ulubioną zabawą jest gra w piłkę. Kopie ją swoimi łapkami niczym jakiś zawodowiec :D Jest bardzo ruchliwa, nie może długo usiedzieć w miejscu, więc mało mam jej zdjęć, bo trudno ją uchwycić :P
Zapraszam do obejrzenia paru zdjątek :P --------->>>>




















Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.