23 czerwca 2016

ZAKOPANE 2016

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z fotorelacją z wycieczki szkolnej.
14 czerwca o godzinie 7:30 wyjechałam spod mojej szkoły. Byłam lekko niewyspana, a w autobusie było zbyt głośno, aby odespać. Co dwie godziny zatrzymywaliśmy się na postój, aby coś zjeść i skorzystać z toalety. Około godziny 14:30 dotarliśmy do Zakopanego. Byliśmy pod skocznią, w sanktuarium, na cmentarzu na Pęksowym Brzysku oraz na Krupówkach. Po wielu godzinach drogi i zwiedzania pięknego miasta pojechaliśmy do naszego pensjonatu.
Następnego dnia obudziliśmy się o 6:00 rano, ponieważ celem naszej dzisiejszej wędrówki było Morskie Oko i Czarny Staw. Po drodze zobaczyliśmy Wodogrzmoty Mickiewicza (jakby ktoś nie wiedział to wodospady :P) Po około 4 godzinach dotarliśmy nad Morskie Oko. Następnie obeszliśmy jezioro dookoła i weszliśmy po kamieniach aby zobaczyć Czarny Staw. O godzinie 19 dojechaliśmy do hotelu i zjedliśmy obiadokolację. (nogi bolały mnie niesamowicie)
W czwartek nauczyciele z przewodnikiem wybrali trochę prostszą i lżejszą trasę. Zadecydowali, że przejdziemy Dolinę Kościeliską i wejdziemy zobaczyć Smreczyński Staw. Podczas naszego spaceru zobaczyliśmy grupę z Dzień Dobry TVN, którzy nagrywali pogodę, przeszliśmy Wąwóz Kraków oraz odwiedziliśmy schronisko. Później wróciliśmy do Poronina, gdzie znajdował się nasz pensjonat.
17 czerwca musieliśmy już wracać do domu. Po 2 godzinach jazdy zatrzymaliśmy się w Energylandii w Zatorze. Nie skorzystałam zbytnio z atrakcji, ponieważ się boję :( Myślałam, że się przełamię, ale nie dałam rady :( Następnie pojechaliśmy do McDonalda. O godzinie 22 znajdowałam się już w domku.
Jakbyście się pytali o pensjonat, w którym się znajdowałam to jest to pensjonat "Limba" w Poroninie. Bardzo go polecam! Pokoje są dobrze zaopatrzone. Na terenie znajduje się basen i wiele innych atrakcji.