17 sierpnia 2017

FOTORELACJA

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z fotorelacją z moich wakacji w Karpaczu. Byłam tam od 15 do 22 lipca. 15 lipca z rana wyruszyłam razem z rodziną w kierunku Karpacza. Planem na ten dzień było odwiedzenie ZOO we Wrocławiu. Najciekawszą częścią ZOO zdecydowanie jest afrykarium (które polecam odwiedzić na samym początku zwiedzania), reszta zoo nie wywarła na mnie już tak ogromnego wrażenia, a dlaczego? W niektórych klatkach nie było zwierząt, parę miejsc było niedostępnych do zwiedzenia podczas mojego pobytu... mimo to jednak polecam odwiedzić to miejsce, ponieważ myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Tego samego dnia poszliśmy też na plac obok Hali Stulecia, gdzie natrafiliśmy na festiwal foodtrucków. Następnie z Wrocławia udaliśmy się do naszego domku wypoczynkowego znajdującego się w Miłkowie. Kolejnego dnia wsiedliśmy w samochód i pojechaliśmy do Karpacza gdzie zwiedziliśmy muzeum zabawek, a następnie udaliśmy się na obiad do restauracji Pierogowo (pyszneeee jedzenieee!!!). Później przeszliśmy się po deptaku gdzie skonsumowaliśmy pyszne lody naturalne. 17 lipca odwiedziliśmy jeden z obiektów kompleksu Riese, a dokładniej Włodarz. Najciekawszym momentem zwiedzania było płynięcie łódką w jaskini. Jeżeli planujecie wybrać się do tego miejsca to polecam ciepło się ubrać i założyć buty które wam nie przemokną. Następnego dnia zdecydowaliśmy się wejść na Śnieżkę. Po drodze przeszliśmy wokół świątyni Wang gdzie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia, a następnie poszliśmy dalej. Jeżeli lubicie ładne widoki zalecam iść niebieskim szlakiem. Podejście było bardzo męczące, dlatego zeszliśmy kawałek do wyciągu krzesełkowego, który prowadził prosto do Karpacza. Kolejnego dnia zwiedziliśmy dwa zamki: zamek Czocha i zamek Chojnik. Osobiście bardzo lubię zwiedzać zamki więc bardzo mi się podobało ;p. 20 lipca pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby gdzie wyciągiem krzesełkowym dotarliśmy na Szrenicę. Po drodze, gdy schodziliśmy, przeszliśmy obok wodospadu Kamieńczyka. Następnego dnia pospacerowaliśmy po Karpaczu, a kolejnego podczas powrotu do domu zahaczyliśmy o Aquapark we Wrocławiu oraz przeszliśmy się po Starówce. Podsumowując, wyjazd bardzo mi się podobał i polecam odwiedzić wszystkie te miejsca.
ENJOY.

12 komentarzy :

1. W zoo we Wrocławiu jeszcze nie byłam, ale Karpacz odwiedzałam już nie raz i bardzo lubię tam wracać.

zofia-adam.blogspot.com

2. Byłaś do 22 sierpnia? Przecież dziś jest 18 haha
    Ale mimo wszystko wyjazd wydaję się być ciekawy :)
    Pozdrawiam :)

3. świetna wycieczka ;) sama z chęcią zobaczyłabym te miejsca :) piękne zdjęcia!

4. też byłam na Szrenicy i bardzo mi się tam podobało <3

zapraszam
    mój blog |KLIK|

5. Uwielbiam Wrocław, ale byłam tam tylko raz jakieś 5 lat temu, a w Karpaczu 2 lata temu. Przecudne zdjęcia!

6. Byłam nawet w tym roku w zoo we Wrocławiu i podobnie jak Ciebie, najbardziej zaciekawiło mnie afrykarium. Nigdy nie miała okazji być w Karpaczu, ale po Twoich zdjęciach widzę, że jest tam naprawdę bardzo ładnie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

7. Widać że wycieczka się udała :D

8. Cudowne zdjęcia, mega fotorelacja! <3
    Z chęcią odwiedziłabym Karpacz, bo nigdy tam nie byłam. Myślę, że w następne wakacje wybiorę się tam, bo kocham podróże!
    Wspaniale, że wyjazd Ci się udał!
    Mój blog - klik!

9. Mieszkam we Wrocławiu, a w zoo jeszcze nie byłam XD za mało czasu na zwiedzanie swojego miasta 😜 ~RINROE

10. Ale świetne zdjęcia, na pewno na długo zostaną z tobą te wspomnienia :) Wakacje to najlepszy czas!

Bardzo dziękuję za każdy komentarz <3
Podoba ci się mój blog-zaobserwuj :)
Nie toleruje obs/obs.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.